Vegas 2008

Hier mal ein update ueber die "Nebengäste", die leider nicht immer auch erscheinen. Dafür aber auch. Überraschungsgäste.
      Ich habe alle genommen die angekündigt sind. Ach übrigens das Hilton ist bereits für 2009 vorgemerkt.

VICTOR BRANDT – Lt. Watson and Tongo Rad from the original Star Trek series, and you may recognize his voice on many notable TV series’ such as Metalocalypse, Avatar, Superman and Spawn

JOANNE LINVILLE – Female Romulan commander from the original Star Trek series and she has appeared on countless TV shows including Gunsmoke, Hawaii Five-O, The Streets of San Francisco and Barnaby Jones

BOBBY E. CLARK – Gorn captain from the original Star Trek series; also performed stunts on multiple TV shows over the past 50 years!

RICHARD HERD – Admiral Owen Paris on Star Trek Voyager and numerous other roles including George’s boss, Wilhelm on Seinfeld

ANTHONY VITALE – Featured as the Welder on the teaser trailer from the new Star Trek film; also featured in the newest issue of Star Trek magazine!

FELIX SILLA - One of the great character actors of our growing up years, Felix is probably best known for diverse roles like Twiki in Buck Rogers in the 25th Century, Dink in "Spaceballs", Lucifer in Battlestar: Galactica, Colonel Poom in Lidsville, Cousin Itt in The Addams Family. To Trekkers, though, he was a Talosian in classic Trek's The Cage.

GARRY WALBERG – Star Trek original series’ Hansen, Quincy M.E.’s Lt. Frank Monahan, The Odd Couple’s Speed, Gunsmoke’s Dekker; also appeared in The Rockford Files, Kojak, Bonanza and many others

BARRY JENNER – Star Trek DS9’s Admiral Ross; also appeared in Family Matters, Dallas and Knots Landing

LOIS JEWELL - Drusilla in "Bread and Circuses" from TOS and an appearance on The Flying Nun

LAWRENCE MONTAIGNE - Decius in "Balance of Terror" and Stonn in "Amok Time" (a role he reprised in Tim Russ's Of Gods and Men), both from TOS, as well as The Great Escape and Escape from Witch Mountain, among his many credits. He has recently published an autobiography, A Vulcan Odyssey.

CELESTE YARNALL - Yeoman Martha Landon in "The Apple" from TOS

WILLIAM WELLMAN, JR. - Star Trek: Of Gods and Men's Charlie X. (Movies) It's Alive. Image of the Beast, Prodigal Planet, Puppet Masters; (Tv) DS9, Alien Nation, V, U.F.O., Logan's Run.

NATALIJA NOGULICH - Admiral Alynna Necheyev in six episodes of TNG and DS9, plus scores of other TV and film credits

STEPHEN MANLEY - the young Spock from Star Trek III: The Search for Spock plus loads of credits as a child star

TANIA LEMANI GEORGE - Kara in classic Star Trek's "Wolf in the Fold"
      ein weiterer neuer "Hauptgast:"

Grace Lee
      Whitney

und 3 neue "Nebengäste:"

CHASE MASTERSON – Leeta in Star Trek: Deep Space Nine; also appeared in General Hospital and Sliders

DON MARSHALL – Lt. Boma on the original Star Trek series; also starred as Dan Ericksen in Land of the Giants

BRIAN TOCHI - Ray Tsing Tao in the original Star Trek series and Ensign Kenny Lin in Star Trek: The Next Generation. Also starred in blockbuster films including Police Academy and Revenge of the Nerds.

:conrad:
      Sechs weitere, zum Teil bekannte, Nebengäste:

MICHELE SCARABELLI - guested "TNG" and played Susan Francisco on "Alien Nation"

ERIC PIERPOINT - also guested on "TNG" as well as other "Star Trek" series as well as played George Francisco on "Alien Nation"

ROBERT BROWN - was Lazarus in "The Alternative Factor" on TOS, appeared on "Perry Mason" (three times!), "Wagon Train", "Bonanza" and loads of others, including "In the Heat of the Night", and starred as Jason Bolt on "Here Come the Brides". This is Robert's very FIRST Star Trek Convention!!!

JONATHAN SIMPSON – Young Sarek in Star Trek V: The Final Frontier

DON MARSHALL – Lt. Boma on the original Star Trek series; also starred as Dan Ericksen in Land of the Giants

BRIAN TOCHI - Ray Tsing Tao in the original Star Trek series and Ensign Kenny Lin in Star Trek: The Next Generation. Also starred in blockbuster films including Police Academy and Revenge of the Nerds.

:conrad:
      Hab gerade gesehen das bereits das Datum für 2009 bekannt ist. Ebenso wie das Hotel, es ist das Hilton Las Vegas. Allerdings geht die Con dann nur noch 4 tage statt 5. 8o ;(
      2018
      Destination Dortmund - ST Las Vegas - Destination Birmingham

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von „McKay“ ()

Ja Las Vegas ist schon klasse. War seit 2004 jedes Jahr einmal 14 Tage da und auch immer ein paar Tage im Hilton :D Allerdings leider noch nie zur Con, da meine Reisezeit immer November ist. Denn da sind dann die Temperaturen noch angenehm, die Flug & Zimmerpreise (welche eigentlich generell sehr human sind) super und es gibt die NFL Thanksgiving Games sowie BlackFriday und die Holiday Sales... :D :D :D
      - Resistance is futile -

In Holger 3:16 ist says :

Wer mit mir nicht klarkommt, muß noch an sich arbeiten :D :D

And that's the bottom line, cause i said so...
      [quoten=Lord Schweizer]super und es gibt die NFL Thanksgiving Games sowie BlackFriday und die Holiday Sales... :D :D :D[/quoten]

Uhhh - ich sehe schon, wir verstehen uns :D :D
      Ich war auch schon öfters in Las Vegas, muss allerdings gestehen, dass es mir früher besser gefallen hat - als es noch einen etwas älteren Charme hatte und es noch nicht sooo viele Touris dort gab. Unter der Woche finde ich es auch jetzt noch ok, aber am WE fallen mir eindeutig zu viele Teens und Twens mit Alkohollaune dort ein.
      @jos

Da stimm ich dir mal zu. Ich bin auch eher jemand dem das alte Vegas bessser gefällt als die derzeitige Neumodische Planung mit dem CityCenter Project und den weiter geplanten Omniplexen.

Für mich gehört zu Vegas einfach die Stilechten Themen-Hotels. Daher finde ich den plötzlichen Trend des DeThemings der Hotels super grausig.

Warum muß eine Stadt die diesen Charme hat plötzlich unter allen Umständen Hipp werden. Naja wir werden sehen wo hin das führt.

Gut das mit den Kiddies übers WE ist mir die Jahre nich so aufgefallen, allerdings stelle ich fest das man dort immer mehr Deutsche trifft. 8o

Da fliegt man tausende von Kilomtern, freut sich auf auswärts reden usw. und was passiert, man hört jeden Tag irgendwen Deutsch reden... sei es jetzt beim leckeren Starbucks Frühstück / Zwischensnack oder beim Anstehen am Stratosphere Tower usw. :fuchtel: :fredihau: :D

Naja aber mir verdirbts ganz sicher nicht den Spaß an Vegas.

LG
      Lordi
      - Resistance is futile -

In Holger 3:16 ist says :

Wer mit mir nicht klarkommt, muß noch an sich arbeiten :D :D

And that's the bottom line, cause i said so...