Treble Ace - Peterborough - (12.-13.05.2012)

Treble Ace - Peterborough - (12.-13.05.2012)

Datum: 12. - 13. Mai 2012
      Ort: Peterborough, East of England Showground Exhibition Hall

Angekündigte Stargäste (Stand 02.04.2012):

• John Barrowman
        Torchwood

• Stephanie Beacham
        ST TNG, Bad Girls, Dynasty

• Sinead Keenan
        Being human, Dr. Who

• Kai Owen
        Torchwood

• Gareth David-Lloyd
        Torchwood

• Lachlan Nieboer
        Torchwood

• Honor Blackman
        The Avengers, James Bond

• Julie Graham
        Survivors

• Fenella Fielding
        Carry on

• Dean Andrews
        Life on Mars: Ray Carling

• Adrian Paul
        Highlander

• Naoko Mori
        Torchwood

• Hugh Simon
        Spooks

• Manu Intiraymi
        Star Trek Voyager

• Marshall Lancaster
        Dr. Who

• Montserrat Lombard
        Ashes to Ashes

• Simon Fisher-Becker
        Dr. Who

• Terry Molloy
        Dr. Who

• Paul McGann
        Dr. Who

• Daphne Ashbrook
        Dr. Who

• Yee Jee Tso
        Dr. Who

• Janet Fielding
        Dr. Who

• John Levene
        Dr. Who

• Deborah Watling
        Dr. Who

• Julian Glover
        Star Wars, James Bond usw.

• Jamie Linden
        Dr. Who

• Peter Roy
        Dr. Who

• Derek Lyons
        Flash Gordon, Krull usw.

• Kaye Power McGowan
        Star Wars

• Ron Moody
        Musical Oliver!

• Jeri Ryan
        Star Trek Voyager

• Colm Meaney
        Star Trek DS9

• Nana Visitor
        Star Trek DS9

• Rene Auberjonois
        Star Trek DS9

• Eve Myles
        Torchwood

• Peter Firth
        Spooks

• Robert Beltran
        Star Trek Voyager

• Tim Russ
        Star Trek Voyager

• Robert Picardo
        Star Trek Voyager

• Ethan Phillips
        Star Trek Voyager

• Garrett Wang
        Star Trek Voyager

• Noel Clarke
        Doctor Who

• Ian Mcneice
        Doctor Who

• Colin Baker
        Doctor Who

• Sylvester McCoy
        Doctor Who

uva.

Absagen:

• John De Lancie
        Star Trek TNG

• Kate Mulgrew
        Star Trek Voyager

Website zur Con

Tickets:

EARLY ENTRY - One Day Show Ticket - 9am -11 am
      £16 Adults & £6 Children
      This ticket allows you early entry into the show.
      STANDARD ENTRY - One Day Show Ticket - 11am – 5pm
      £11 Adults (Children aged 14 & under go free)
      Standard Entry ticket allows you access to the show from 11 am.
      FAST TRACK WEEKEND SHOW PASS
      £180 - Limited to 150 Tickets
      Purchasing a Fast Track Pass allows you to enjoy every feature of the show.
      Ich überlege hinzufliegen, bin nur noch etwas am Zögern, weils ja ein neuer Veranstalter ist und uns direkt sooo viele Gäste geboten werden... nicht, dass das wieder so eine "ups, doch abgesagt"-Con wird...
      It can never be a really bad decision if nobody travels back in time to stop you from doing it! :happy:
      Ich bin auch etwas skeptisch, zumal das Ganze ja noch nichtmal wirklich "läuft" (also Ticket-Verkauf), Seite ist sehr konfus, und die planen für November wohl schon die nächste Con (hab ich in Agentenkreisen mitbekommen, ich schau ja immer nach Sharings). Das klingt zu sehr nach "same procedure as last time". Aber lassen wir uns mal überraschen :)
      This is the very last page of the Internet, there is no more.
      So turn off your computer & go outside to see the sunset!
      Ja, ich find die Seite auch extrem verwirrend... und bisher stehen ja auch nur die Eintrittspreise fest und wenn die AG und Foto-Preise sich nach dem "UK-Standard" richten, dann frag ich mich, wie sich das Event da finanzieren soll... naja, ich warte erstmal noch n bisschen ab, bevor ich mich entscheide. Zumindest hat Jeri Ryan über Twitter bestätigt, dass sie zu dem Event kommen wird...
      It can never be a really bad decision if nobody travels back in time to stop you from doing it! :happy:
      JR unter Vertrag nehmen und ankündigen kann jeder (das kann ich auch "mal eben so") - die Frage ist dann halt, ob pünktlich 30 Tage vor Event auch die extrem hohe Gage bezahlt wird ;) - Sie wäre aber wirklich ein sehenswerter Gast, abgesehen davon...
      Da haste auch wieder recht! Ach mann, so gemein! Da wird mal meine (fast perfekt) Wunschgästeliste zusammen gestellt und dann isses wieder "too good to be true...". Bleibt wohl nur: Abwarten und Tee trinken...
      Leider ist das aber auch ne große Krux für jeden potentiellen Veranstalter. Einerseits muss man extrem viel bieten um die Leute überhaupt noch anzulocken, andererseits führt gerade dieses "viel" dann wieder zu Skepsis (dank ein paar Spinnern, die früher leider schon für entsprechend schlechte Erfahrungen gesorgt haben).

Ich hab neulich auch für ne thematisch ganz andere Con viel Geld ausgegeben, und hoffe dass diese dann auch wie angekündigt stattfindet :)
      Ich sitz ja langsam auf glühenden Kohlen :D. Die sollen mal die Tickets verkaufen und die Preise bekannt geben, sonst kann ich nicht weiterplanen... bei Facebook heißt es nur "Tickets WILL be on sale soon!" ... *ungeduldig*
      Preise waren jedenfalls letzte Woche mal auf der Website. Haben sie die wieder runtergenommen?

Aus dem gepinnten Topic hier im Forum:

EARLY ENTRY - One Day Show Ticket - 9am -11 am
      £16 Adults & £6 Children
      This ticket allows you early entry into the show.
      STANDARD ENTRY - One Day Show Ticket - 11am – 5pm
      £11 Adults (Children aged 14 & under go free)
      Standard Entry ticket allows you access to the show from 11 am.
      FAST TRACK WEEKEND SHOW PASS
      £180 - Limited to 150 Tickets
      Purchasing a Fast Track Pass allows you to enjoy every feature of the show.

EDIT: Ist noch da auf der Website: trebleaceevents.co.uk//tickets-prices.html

Wobei... so wie sie die Zeiten jetzt geschrieben haben zahlst du für 9 bis 11 16 Pfund, und was danach? Schmeißen sie alle raus und man braucht auch noch ein Standard-Ticket? ;)
      Warning: Fangirl Alert!
      Likely to squee at high frequencies!

Post was edited 2 times, last by “Queen_Sindel” ().

Ja, DIE Preise hatte ich auch schon gesehen. Ich wüsste nur gerne vorher auch die Preise für Autogramme und Fotos, bevor ich mich entscheide dorthin zu fliegen ;).

Und den (hoffentlich) Tippfehler mit den Zeiten hab ich auch schon gesehen :D.
      Gerade bei Facebook und Twitter gesehen:

:conrad:

Simon Fisher Becker - Dr. Who, Harry Potter
      Yee Jee Tso - Dr. Who, Stargate
      Daphne Ashbrook - Dr. Who, Star Trek
      Terry Molloy - Dr. Who
      Deborah Watling - Dr. Who
      Kaye Power McGowan - Star Wars
      Naoko Mori -Torchwood
      Ron Moody and Mark Lester
      Hugh Simon - Spooks

aber immer noch keine Tickets X(

Post was edited 3 times, last by “Seska” ().

[quoten=Queen_Sindel]

Wobei... so wie sie die Zeiten jetzt geschrieben haben zahlst du für 9 bis 11 16 Pfund, und was danach? Schmeißen sie alle raus und man braucht auch noch ein Standard-Ticket? ;)[/quoten]

Ich versteh das eher so, dass man, wenn man schon vor 11 Uhr rein will, 16 Pfund zahlt; ab 11 Uhr zahlt man nur 11 Pfund. Beide Ticketsorten gelten aber für den ganzen Tag.
      Ich bin doch nur freundlich!

Post was edited 1 time, last by “Counselor” ().

[quoten=Counselor]Ich versteh das eher so, dass man, wenn man schon vor 11 Uhr rein will, 16 Pfund zahlt; ab 11 Uhr zahlt man nur 11 Pfund. Beide Ticketsorten gelten aber für den ganzen Tag.[/quoten]

Ich denke auch mal, es ist so gemeint. Das wäre ja auch normal. Aber die Art und Weise wie sie's formuliert haben ist schon ein bißchen mißverständlich, finde ich jedenfalls.
      Warning: Fangirl Alert!
      Likely to squee at high frequencies!
      Man kann nun im Shop auf der Website die Tickets erwerben und da wurde auch die Zeit für die "early entry" tickets nochmal korrigiert.
      Die AG- und Foto-Preise sind auch ganz ok... mh, da komm ich schon wieder ins Nachdenken. Und dann noch ein Voyager-Foto.... :sabber:

:conrad_bad:
      John deLancie

Peter Roy
      Manu Intiraymi
      John Leeson
      Julian Glover
      Jennie Linden
      Derek Lyons
      Sophia Myles
      Adrian Paul
      Montserrat Lombard
      Marshall Lancaster

Außerdem noch ein paar interessante Beiträge aus dem Redcarpetlite-Forum:

Hey guys. Been reading a few negative comments on different sites and twitter tonight and as there is some support on here, and I started the thread, I wanted to make a bit of a statement.
      Ive spent over an hour tonight talking to the organisers of this event who are a little bit perplexed by this. They are working their butts off to give fans what they want but Ive seen the word scam used tonight (and god I hope they sue) without any basis whatsoever. There seems to be a bit of an issue that they can announce guests without any tickets on sale (or was), this is because they have the money to do so, people say the guest list is too good to be true, thats because they are working on it really hard (plus people seem to miss that some of the guests have announced on twitter or there on web pages they are attending (subject to work commitments) so it might be a point!). Then they get grief that tickets are on sale (isnt that what everyone asked for??!!), then the fact they use paypal on the online store (do you know what you have to do to get a business account on paypal - its harder than a merchant bank, and Ive checked!!!!). They always wanted to do a show by fans for fans - and have turned out to be damned if you do and damned if you dont. I know a new thing makes people a little scary, I feel sorry for the poor sod that invented the wheel, but people including me have asked for better, it looks like we might get it and what the hell - we try and kill it before it starts. Also having a legal background some of the comments fall under liable laws, and I would really remember that!!
      This event will go ahead, it will be great and if anyone is put off by comments of others that it wont, I feel really sorry for you when you miss out (and please find the person that put you off and make that point).
      Sorry to rant, the people who treat fans the worse are fans themselves. You dont have to spend money upfront, buy on the day, but if you read something that says this event is not happening please take it with a pinch of salt, else the only person that will lose out is you (because Im going )

I appreciate your words and understand precisely the scepticism that fans have especially as we are finding out in an industry that has not treated the Fans with the respect that they deserve. Whilst we accept doubts and concerns from fans we do not accept direct statements that the whole company and the Event is a scam. We are trying to deliver an Event with a great guest line up and our credibility will come when we do that in May. I agree that all users of the forum have the right to express concerns and this does not bother us as several of the actors attending have confirmed so on Twitter and other websites. We are a team of very successful business people who have a fan among the team with a burning desire to do something in this marketplace that is outstanding. I would advise any fan who is not comfortable to hang onto their money and pay on the day. We find we are caught in a situation where fans are demanding tickets and others are sceptical. I can't say anything other than that.
      I would say in regards to the Showground that the facilities are excellent and rival any other facility in the UK.